Hoe redirect ik naar mijn samsung s5?

Hoe kan ik mijn samsung s5 bezitter redirecten naar mijn mobiele versie van mijn site? De mobiele versie heb ik op een subdomein (m.mijnwebsite.nl)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Elke browser stuurt een tekstje mee die aangeeft wie hij is. Dat heet de user agent. Met een .htaccess bestand kun je automatisch een redirect laten uitvoeren op basis van de user agent. Het kan ook met een php script. Zie bijgesloten links.