Waar blijven de verwijderde apps op mijn iphone?

Ik heb pas iTube verwijderd via mijn homescreen en toen kon ik hem nog wel terugvinden bij 'aankopen' in de appstore. Maar ik heb net iTube verwijderd via mijn instellingen en nu kan ik hem niet meer vinden. Waar kan ik hem nog terughalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als je een app verwijdert van je iPhone, dan kun je zoals je zelf al aangaf weer installeren via aankopen in de appstore.
Staat hij daar niet bij dan kun je hem ook nog zoeken in de appstore als je de app gevonden hebt dan zie je een wolkje met een pijltje staan bij de app. Dan kun je hem gewoon weer downloaden en hoef je hem niet opnieuw te betalen.

Zie voorbeeld afbeelding.

mvg

RJ