Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik php files op jouwweb?

Ik probeer het al een tijdje te vinden maar dat lukt niet dus zoals de titel zegt hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom niet een mailje naar de beheerders van jouwweb?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Normaal gezien doe je dit met een ftp-programma, net als andere files. Ik weet wel niet of dit kan bij Jouwweb. Het lijkt me vooral een systeem om op een eenvoudige wijze websites te maken. Op hun site vind ik nergens wat de mogelijkheden zijn betreffende php en het installeren van een database. En die laatste heb je nodig als je met php-files wil werken. Dus inderdaad best doen wat j4ck1nth3b0x voorstelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo te zien bieden ze niet de traditionele hostingdiensten aan maar een "maak je website zonder kennis" dienst. Ik ben bang dat het dan ook niet mogelijk is, maar zeker ben ik niet aangezien ze niet echt een openbare supportpagina hebben met informatie. Ik moet bij aansluiten bij de eerste reactie: Neem contact op met hun om het te vragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee helaas niet. De meeste gratis websitemakers maken geen gebruik van PHP.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding