Hoe wijzig ik de DNS records naar het ip adres van mijn server?

Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server.Dat staat er maar ik weet niet hoe je dat moet doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet vaak de nameservers van de betreffende host invoeren en dan 4 tot 24 uur wachten. Anders moet je de gekregen IP adressen in de A records van je DNS instellingen zetten. (AAAA bij IPv6)

Toegevoegd na 1 minuut:
Let op! Dit duurt wel 4 tot 24 uur tot je wijzigingen ziet. Neem voor vragen anders eens contact op met je hosting provider, die hebben het systeem tenslotte opgezet.