Hoe krijg ik dat pijltje links boven de site als ik terug wil naar de vorige site?

tegenwoordig zie ik linksboven alleen een heel licht pijltje war ik niet op kan klikken,waardoor ik op dat × teken moet klikken en de pagina verwijderd is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Wanneer er in Chrome een lichtgrijs pijltje staat, dan betekent dit dat er geen vorige site is. Je bent op de beginbladzijde. Misschien heb je niet in de gaten dat er een nieuwe tab wordt geopend voor een andere website. Die sluit je inderdaad af door het kleine kruisje dat naast de tab staat aan te klikken.
Het is niet mogelijk om in te stellen dat er in plaats van een tab een nieuwe pagina geopend wordt. Het is aan jou de keus of je er aan wilt wennen, of toch liever op een andere browser overstapt.