Hoe kun je het gele driehoekje in windows movie maker vermijden?

Ik heb verschillenden filmpjes (9 stuk) in 1 windows movie maker bestand gezet. Echter als ik die bestanden in een andere map stop om het overzichtelijker uit te laten zien komt er een geel driehoekje in me windows movie maker bestand. Moet ik het anders opslaan? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja nogal wiedes. WMM gaat er vanuit dat een bestand op plaats X ook op plaats X blijft staan. Als je zulk soort dingen wil doen, moet je eerst mapjes aan maken en DAARNA een project beginnen.

Ik weet niet of het bij WMM kan, maar bij veel bewerkingsprogramma's kan je missende bestanden aanwijzen.

Kan bestand Y op plaats X niet vinden!
Zoeken naar bestand Y?

Ja> wijs de map aan, of het bestand zelf op de nieuwe locatie.