Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kopieer je een gedeelte van een site?

Hallo,
Ik ben sinds een paar maanden websites aan het maken. En ik maak o.a. veel tabellen. Deze tabellen zie ik ook al wel op andere sites staan. Hoe kan ik deze simpelweg kopiëren? Ik gebruik wordpress en telkens als ik door middel van F12 ( het script ) de tabel probeer te kopieren dan krijg ik maar een gedeelte mee

Toegevoegd na 6 minuten:
* ik wil de hele tabel kopiëren, het uiterlijk en de gegevens. De links erin verander ik maar de rest wil ik hetzelfde

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij een tabel kopieer je volgens mij alleen de tekst en de lijnen eromheen niet. Misschien een printscreen maken en dat plakken in paint. In paint de tabel eruithalen. Dan invoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Installeer anders Firefox even. Dan kun je de complete brontekst inclusief alle tags overnemen. (met rechter muisknop)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In paint het vak wit maken doormiddel van wit stift/potlood en dan een tekstvak erover met jouw link?
Ten eerste mag dit sowieso niet. Er zit een copyright op andere websites. Wil je dit toch doen raad ik je aan de tabel te kopieren, deze in dreamweaver te zetten en daarin opmaken. De code daarvan vervolgens kopieren en in je html editor van wordpress zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al gezocht naar een geschikte plugin voor Wordpress om tabellen te maken, bv. Easy Table?
Anders zelf tabellen in je pagina zetten en stylen met css totdat ze uitzien zoals de tabellen die je wil.
Hoe ziet zo een tabel er eigenlijk uit? Wat is er speciaal aan? Ik bedoel: waarom is het moeilijk om ze zelf te maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding