Wat zijn de beste programma's of instellingen voor het uploaden van video's naar Youtube?

Hoi!

Het bewerken van mijn video's lukt wel, nu nog het exporteren en uploaden naar YouTube. Het lukt me niet om een video die ik heb gemaakt in 720p of 1080p met net zulke mooie kwaliteit up te loaden naar YouTube. Het gaat eigenlijk al mis bij het exporteren en renderen. Daarna is de video al van mindere kwaliteit.
Een voorbeeld van zo'n 'slechte' 720p video heb ik hier: http://www.youtube.com/watch?v=aa7qp4ExNxw (gemaakt met GoPro Studio)
Het originele bestand is van veel betere kwaliteit.
Ik heb tot nu toe GoPro Studio 2.0 en Movie Studio Platinum gebruikt. Daarbij heb ik erop gelet dat ik in dezelfde kwaliteit als de import exporteer, ook heb ik afgewisseld met de bitrate, maar dit maakte maar weinig verschil.
Wie heeft er tips voor het beter exporteren/renderen van video's?

Groetjes, Tjitske

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sony vegas of camtasia studio zijn goede voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij camtasia heb je maar 1 optie in HD(720p) bij sony vegas daarin tegen heb je er veel en veel meer. Voor een goeie render zou ik 'HD EX 1920x1980 60i' kiezen, daar krijg je zover ik weet de beste kwaliteit uit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
da's bijna vierkant beeld :-)
Ik gok erop dat je 1920x1080 bedoeld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja inderdaad, dankjewel voor het corrigeren :)