als je je HTML bestand opent met je internetbrowser dan staat hij nog niet online hoe zet je hem online?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

via een ftp programma bijvoorbeeld met filezilla
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is gewoon een goed antwoord op de vraag hoor. Er zijn weer min-fetisjisten klaar op school geloof ik. Plus
Ten eerste, heb je webruimte nodig bij een hosting bedrijf.
Voorbeeld: http://www.versio.nl

Hierna kan je met de gekregen ftp gegevens inloggen op de FTP dmv een FTP programma.
Voorbeeld: http://filezilla-project.org/

Zodra je inlogt op je FTP kan je het bestandje slepen van je computer naar de FTP.

Nu staat het HTML bestand online.

Toegevoegd na 47 seconden:
Voor meer informatie mag je mij altijd een berichtje sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn betaalde hosts zoals er al zijn genoemd maar ook gratis, (soms traag, reclames of minimaal aantal bezoekers per maand). Hieronder voeg ik ene paar gratis hosts toe waar je als beginner met websites maken zeker wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel Internetproviders bieden gratis websiteruimte aan. Dat is reclamevrij en snel. Kijk eens bij uw eigen provider wat de mogelijkheden zijn. Online Plaatsen verloopt via een ftp server van de provider

Toegevoegd na 47 seconden:
websiteruimte is onderdeel van je abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daarvoor het gratis programma gratis-host.eu gebruikt en nog geen enkel probleem gehad met hun server. U kan er zelfs een back-up maken.
Het is zeer snel en volledig zonder reclame.
Voor uitleg zie onderstaande link.
• 400 Mb WEBspace
• 2 Gigabyte Bandwidth
Om mijn website online te zetten heb ik het eveneens gratis programma Ace ftp gebruikt, werkt zeer gebruiksvriendelijk.
Voor meer uitleg zie onderstaande link.
Zie maar eens naar mijn website.