Formule picture lookup geeft in excel een fout aan, moeten de woorden index en match wellicht vertaald worden?

Ik heb het onderstaande youtube filmpje, een aantal x herhaald, maar hij geeft steeds de zelfde fout. Nu vermoed ik dat dit bij mijn Nederlandse versie door de engelse termen index, maar vooral om de term match gebeurd. Zo ja welke term(men) moet ik gebruiken.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://youtu.be/P4XriuikOs8

10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

De Nederlandse versie van de functie MATCH wordt VERGELIJKEN genoemd.
En INDEX is in beide talen hetzelfde
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kierkegaard47
10 jaar geleden
ik heb nooit gesnapt waarom je (als maker van excel) uitgerekend dat soort keywords zou veranderen in de nederlandstalige versie (in de menu's en de help-functies enzo kan ik het me dan nog wel voorstellen). De nadelen lijken me veel groter dan de voordelen ...
Frimu2
10 jaar geleden
Ik kreeg hoop, maar ook hier geeft ie een fout aan. Heb voor de zekerheid ook vergelijk geprobeerd
Cryofiel
10 jaar geleden
@Frimu2, kijk eens op
http://wwwhome.ewi.utwente.nl/~trieschn/excel/excel.html . Daar vind je voor bijna alle Excel-functies de vertaling in een heleboel talen. Het beste vink je eerst alle talen uit behalve Nederlands en Engels, dat maakt de pagina veel overzichtelijker.
Cryofiel
10 jaar geleden
Oh ja, en Excel geeft in een tooltip de namen van de nog mogelijke functies (gegeven de reeds ingetypte letters) aan zodra je een functienaam begint te typen.
Frimu2
10 jaar geleden
Dank je Cryofiel, ik was er op wikipedia ook al achter dat ihave,al goed zat, waarvoor mijn + voor hem. Indien mijn formule werkt word het een meest waardevol
Frimu2
10 jaar geleden
Hij werkt, nog steeds niet, iemand nog sugesties?