Hoe kan ik een productsysteem maken voor een website?

Ik wil graag een pagina maken met producten. Hoe kan ik dit programmeren? Ik wil graag een pagina hebben met allemaal kleine kaders met een naam, prijs en foto. Als je op een kader klikt kom je bij een andere pagina terecht met uitgebreide product specificaties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan gewoon met html de hele look maken zoals je wilt en dan met een link test kan je deze doorlinken naar een ander script waar je de productinformatie heb staan over dat product. Je moet er wel meerdere maken voor andere producten (bijv. tandpasta-productinfo.html) behalve als je php wil gaan gebruiken maar dat is denk ik een beetje te ingewikkeld.

Ik hoop dat je hier wat aan heb, als je nog andere vragen heb hoor ik het graag.

Groetjes,

Roy
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn een heleboel gratis website builders, die allemaal die mogelijk hebben als standaard template. Heel simpel te pakken en aan te passen.

Ik gebruikte voor mij fotowebsite de websitemaker van Office, dat heette Frontpage, maar dat bestaat niet meer. Ik had er heel veel fotootjes op en die linkten dan naar de grote originele foto. Ik ben een leek op dat gebied hoor, ik ken niks van html, maar het werkte wel en heel gebruiksvriendelijk. En zoiets is er nog wel.
In Microsoft Office 2007 werd het vervangen door de nieuwe HTML-editor Microsoft Expression Web en het webdesignprogramma SharePoint Designer.

Volgens mij bestaat zoiets ook nog in een modernere versie Microsoft Office Builder of Microsoft Publisher. Er zijn You tube filmpjes van. Hier is een link.

http://www.ehow.com/how_2082746_create-website-using-microsoft-publisher.html

Maar zoek dus naar een gratis websiteprogramma, die die mogelijkheid heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke. Maar ik wil graag zelf de scripts programmeren omdat je alleen dan een website kunt maken die volledig naar wens is. Ik heb inderdaad al vaker gekeken naar dit soort programma's maar uit ervaring is het naar mijn mening niet zo geweldig. Evengoed bedankt voor het antwoord :-)