Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor deskop software geeft tabellen ?

ik zoek een deskop sofware/programma.

waarmee je je deskop kunt ordenen met groepen.
dus bijvoorbeeld: thuis,op werk,etc,..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
796
AWM
14 jaar geleden
Als je echt drie keer 'deskop' schrijft, ga ik bijna denken dat je dat echt bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je het begin scherm zodra windows is op gestart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel een destkop optimalisatie.
het uiterlijk makkelijker maken zeg maar met vierkanten.
er was daar zo een programma voor dat je het kon ordenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je Windows Vista of 7 hebt dan kun je Stardock Fences gebruiken. Dit programma is gratis te gebruiken en hiermee kun je groepen van iconen op je bureaublad maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bedoel je misschien zoiets?: (zie afbeelding)


dan zou ik zeggen installeer de ubuntu netbook remix, krijg voor windows niets dergelijks gevonden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb er toch wel een gevonden voor windows:

http://www.liliputing.com/2009/01/windows-touch-remix-a-netbook-program-launcher-for-windows.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens Symbaloo.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AnotherDesk is een virtuele desktop manager die meerdere bureaubladen creëert. Het is klein, stabiel, snel, eenvoudig te gebruiken en uw efficiëntie kunnen verbeteren.
Om zich te concentreren op een ding, kunt u overschakelen naar een speciale desktop in plaats van op zoek naar een bepaald programma op een overvolle desktop. Zo kunt u alle open werkgroep-gerelateerde programma's op een desktop, alle documenten voor een speciaal project op een tweede bureaublad, alle Internet-gerelateerde programma's op een derde bureaublad en ga zo maar door. U kunt schakelen tussen de bureaubladen door hotkey of tray icon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slechte software. Eenmaal geinstalleerd laat het zich niet meer verwijderen zonder in de Registry te duiken. Niet downloaden !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He, he... 3 uur na eventjes installeren is het eindelijk weg.
dreamweaver of frontpage dit zijn de meest gebruikte denk ik.

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry te snel gelezen.

Ik zou gewoon mappen aanmaken.
Eigenlijk is het zowiezo niet handig om veel op je desktop te hebben dat neemt je ram geheugen in beslag. Je zou eventueel een snelkoppeling kunnen maken naar een map waar je de heele zooi geordent in mappen in hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding