Is 't technisch mogelijk om bijv. de top 25 ipv de top 10 te zien?

Ik zoek naar antwoorden met een bewijs erbij - niet iets van 'vast niet' of 'misschien, als...'.

Ik bedoel dan van goeievraag.nl. (Dat wou ik er direct al bijzetten, maar ik kreeg steeds de melding 'please, no more than 250 characters.)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (6)

Nouja, de sitemaker heeft er voor gekozen dat niet te toen. Technisch is het zeker mogelijk voor de sitemaker om dat wel zo te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En welk belang heb je er dan bij?

Om erbij te staan? Tja...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat is heel goed mogelijk. Een heel klein stukje code veranderen en je hebt het voor elkaar. De reden dat dit niet gebeurt heeft waarschijnlijk met de look-and-feel van de site te maken. Nu krijg je in 1 oogopslag een goed beeld van de standen. Met 25 line-items moet je vertikaal gaan scrollen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nogmaals: mijn vraag is natuurlijk of 't voor de willekeurige bezoeker mogelijk is! Leek me anders wel duidelijk.
Als je bedoelt de top 25 antwoorden op een vraag, dan kan ik je melden dat alle antwoorden op een vraag getoond worden. Het is waar dat de eerste 10 onderaan de vraag staan, maar als je onder het 10e antwoord op "volgende" drukt, krijg je vanzelf de volgende antwoorden te zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik bedoelde de top lists van punten die mensen verzameld hebben. Top 10 is gewoon te weinig.
Vorige week stonden we allebij nog in de dag-top10 ... Voor mijn gevoel had ik in 1 week meer punten gehaald dan ik in de week-top10 zag, maar ik denk dat GV een andere definitie van week heeft dan ik.
Het lijkt erop dat er geen URL is voor de top25
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Technisch gezien, ja. Deze site is geschreven in een bepaalde programmeertaal die gelinkt is aan een databasestructuur. De query die wordt uitgevoerd op de database bevat een gedeelte 'LIMIT' die het aantal resultaten bepaalt. Dat is in dit geval tien. Maar dat kan net zo goed 25, 100, of 500 zijn. Om verklaarbare redenen is dat niet gedaan.