Hoe maak ik een app die een andere app blokkeert?

Ik wil een app maken die ervoor zorgt dat je andere apps kunt blokkeren. Bijvoorbeeld als je een kind hebt en hij/zij wil een spel spelen dat je dan whatsapp, email etc. kunt blokkeren. En dat je in deze app kunt veranderen welke apps je blokkeert. Kan dit? Zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zijn al apps waarmee je een wachtwoord op bebaaplde apps kan zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelfs als hij nog niet bestond had je nu anderen op het idee gebracht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de app heet kid mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een app maken is makkelijker gezegd dan gedaan.
Je zal je moeten gaan verdiepen in C-coding en het designprogramma van Apple (alleen voor Apple). Hier ben je zeker een half jaar aan kwijt, dus ik weet niet of dat de moeite waard is.

Antwoorden (1)

Kid Shell.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whisperarts.kidsshell

"Beschrijving
Shell Kid's is een veilige applicatie ontwikkeld om je telefoon of tablet veilig te maken voor kinderen.
Met deze applicatie kunt u uw apparaat te configureren om alleen goedgekeurde applicaties te starten. Door het gebruik van deze app kind kan een oproep, SMS, draaien niet toegestaan ​​toepassingen of kopen betaalde apps niet gemaakt."

Ze waren je voor ;)

Toegevoegd na 10 minuten:
Voor de iPad bestaat er vanaf besturingssysteem iOS 6 zo een buil-in functie

"Open Settings on the iPad.
Tap on General and scroll down to find Accessibility.
Tap on Guided Access.
On the Guided Access screen toggle the switch to On.
Set a Passcode that a child isn’t likely to guess.
Now Guided Access, or Kid Mode is ready to use.
Open the app that you want to lock the iPad to. Once the app is open triple tap the home button. This needs to be fairly fast."