Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarmee kan ik gratis zonder te hoeven coderen androidapps maken?

Ik wil graag zelf een app maken. Ik heb mijn idee al helemaal uitgewerkt en het staat helemaal op papier. Nu wil ik hem zelf gaan ontwerpen, helaas kan ik niet zo goed coderen. ik weet dat er een programma is waarbij je niet hoeft te coderen, genaamd Gamesalad. maar is er ook 1 die gratis is en waarmee ik android apps kan maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leer gewoon programmeren... Wat je nu vraag is het zelfde als: "Ik wil een huis bouwen, maar ik heb geen handen".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sommige mensen willen dat niet. Ik wil ook nooit leren progammeren maar ik heb het per ongleluk geleerd door Microsoft Frontpage. Toen ik een website moest maken. Ik zag de codes en wist meteen wat ik moest doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hugo, het is niet omdat je eens een website hebt gemaakt dat je kan programmeren he..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hugo, het is niet omdat je eens een website hebt gemaakt dat je kan programmeren he..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

IBuildApp is een goeie app maker. Het is gratis, makkelijk en betrouwbaar. Wel moet je even registreren bij de website. Maar dat is alleen je naam en e-mail. Om het publiceren in de Google Play Store is niet gratis. Maar de app zelf voor je eigen telefoon is wel gratis. Die kan je weer op een andere website zetten zodat mensen die kunnen downloaden.

Succes nog!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, het bestands naam voor de Android Apps is: .apk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nope is er niet, je zal niet onder een stukje programmeren uitkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding