hoe maak je een webmail in html?

ik heb een domein en webruimte

Toegevoegd na 22 minuten:
ik kan met een php code of zo ook wel iets doen
nog liever in vb.net iets

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is niet mogelijk om zonder kennis van PHP/ASP een webmailapplicatie te maken (HTML is immers geen programmeertaal).
Wellicht kun je gebruik maken van de webmailapplicatie van je webhoster; meestal kun je deze openen via het controlepaneel.

Toegevoegd na 25 minuten:
In dat geval moet je de tijd nemen, de kennis ervoor hebben, en zo goed mogelijk programmeren. De rest volgt, als je genoeg tijd en kennis hebt, vanzelf als het goed is.

Wij kunnen geen advies geven hoe je het exact kunt maken. Dat is een kwestie van programmeren. Wel bestaan er speciale webontwikkelingforums die je kunnen helpen bij eventuele vragen over HTML, PHP etc.

Ik wil je veel succes wensen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn best veel gratis PHP webmail applicaties beschikbaar zoals Squirrelmail en RoundCube. Dat is een kwestie van gewoon installeren en het werkt. Maar een goede webhost zoals Hostinger.nl geeft dit soort functies standaard.