hoe kun je flimpjes luisteren op instagram?

als ik op de videocameratje klik gaat dat rondje steeds weg en terug maar ik hoor niks als ik blijf wachten stopt op gegevenmoment dat rondje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als dat rondje weg en terug gaat wilt zeggen dat het filmpje aan laden is.gewoon wachten dus, maar het zou kunnen zijn dat je slecht internet hebt ofzo.

Als je geen geluid hoort als ze eenmaal afspelen, moet je even de iPhone van de trilstand afhalen (knop naast de volume knoppen).