Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik op een wikipedia pagina een informatievak?

Als je een pagina op wikipedia bekijkt van een bekend persoon, zie je rechts in het beeld een informatie vak met bijvoorbeeld: de naam, geboorte jaar, geboorte plaats etc. Hoe voeg ik dit in een wikipedia pagina?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik raad je aan even op de pagina van een vergelijkbaar persoon te kijken door op de knop 'bewerken' te klikken. Je kunt de lay-out dan gewoon knippen en plakken in de pagina die je aanmaakt, en dan natuurlijk de informatie van die andere persoon invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb dat ook geprobeerd maar dat lukte me niet. Mede omdat er verschillende soorten vakken zijn, bij een zanger hoef je bijvoorbeeld niet in te vullen van welk koningshuis hij komt.
Ik hoop eigenlijk dat er zo'n knopje voor is net als voor een afbeelding invoegen bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, die is er helaas niet. Welke persoon wil je toevoegen, dan zoek ik het sjabloon wel voor je op.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding