Wie kent een gratis forum-weblog of iets dergelijks programma,waar bezoekers zonder te registreren berichten en/of foto's kunnen plaatsen?

Zoek al enige tijd,maar bij de meeste moet je geregistreerd zijn om te kunnen antwoorden.Mijn bedoeling is een openbare site te maken wat toegankelijk is voor iedereen zonder in te loggen.
waar vindt ik die?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
AWM
14 jaar geleden
Geen antwoord, maar een reactie. Dat ga je niet vinden en dat ga je niet willen. Dat wordt een ongelofelijke bende met zaken die je niet op je site wilt hebben. En niet eens mag hebben, maar al te vaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan stop ik de zoektocht..inderdaad,wie weet wat er allemaal gedeponeerd wordt dan..bedankt voor jullie reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je het vervelend om zelf te registreren? Of gaat het puur om de bezoekers? Want er zijn wel sites waarbij jij moet registreren, maar de bezoekers niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vindt het niet vervelend om te registreren,maar sommige bezoekers wel....die vinden het teveel gedoe..
de bedoeling is een openbare plek te maken om over een gezamelijke hobby te keuvelen en eventueel foto's te plaatsen....een soort poëzie-album op internet...en mooie omschrijving,maar er schiet mij niets anders te binnen....

Het beste antwoord

Als het alleen om foto's (met onderschrift gaat) dan zou je voor Flickr.com kunnen kiezen.

Wil je een website met foto's, teksten e.d. dan zou je https://www.blogger.com/start kunnen proberen.

Voor beide sites geldt dat jij wel moet registreren, maar dat gebruikers dat niet per sé hoeven om jouw pagina met inhoud te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke....maar als een gebruiker dan wil reageren of een foto wil plaatsen,kan dat dan?want dat zoek ik....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op blogspot kun jij zelf instellen dat ook gebruikers zonder account kunnen reageren. Foto's plaatsen kunnen ze waarschijnlijk niet. Misschien wel, dat zou ik eens moeten uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt helemaal wat jij schreef,en je kunt het instellen dat alleen leden kunnen posten....

Andere antwoorden (3)

Zo'n site bestaat bij mijn weten niet.

Een reden hiervoor kan zijn dat mensen geen rechten meer kunnen ontleben aan foto's, en dat je niet in de gaten kan houden wie wat op je site zet. En daarmee loop je als eigenaar risico: Als iemand bsluite kinderporno via jouw site te delen kan je dat niet tegengaa omdat het een open site is. Denk heel goed na iver hoe en wat voor je zo'n site begint!

Verder zie ik de voordelen niet van zo'n site. In min ogen is het hebben van eenuser account handig. Wel kan je kijken of je naar een open password systeem kan gaan zodat aparte registratie niet meer nodig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de onderstaande link staan een aantal sites waar je forums en weblog kunt maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kun je hier instellen dat je niet hoeft te registreren;