windows live mail geeft steeds n fout aan hoe kan ik dit verhelpen

als ik op mail kom dan krijg ik steeds fout te zien 0x8000ffff en dan kan ik niks meer
heb al vaak opnieuw geinstaleerd maar wil niet helpen ook op internet zoeken helpt niet

Weet jij het antwoord?

/2500

Welke fout?

Als je iets specifieker kunt zijn, bijvoorbeeld over wat voor foutmelding je krijgt komen we vast een heel eind, maar zonder die informatie zal het niet gaan lukken vrees ik.

Dat is geen fout, dat is Bambi. Dat hoort zo.

Dat heeft met het geheugen te maken, je kan naar internet explorer updaten naar 7, of anders een andere browser gebruiken zoals firefox.

Het lijkt erop dat je een programma van Microsoft zou moeten gebruiken (zie link). Nadat je dat programma hebt gedownload en uitgevoerd zul je waarschijnlijk de computer moeten herstarten, waarna je nogmaals een poging kunt doen om windows live mail te installeren, hierna zou het wel moeten werken, althans zo lees ik de verschillende informatiebronnen. Er zijn meerdere mogelijke oorzaken voor de door jou genoemde foutmelding dus 100% garantie op een oplossing kan ik je niet geven, het lijkt er echter wel op dat het dit zou moeten zijn omdat dit een programma is dat Microsoft speciaal heeft gemaakt voor dit type foutmelding. De foutmelding ontstaat kennelijk als er een fout is ontstaan in het installatieprogramma van bijvoorbeeld windows live mail.

Bronnen:
http://download.microsoft.com/download/e/9...

Google ook eens. Want dat zouden wij ook moeten doen. Kijk eens wat er bij jou van toepassing is. Er zijn inderdaad ongelooflijk veel mogelijkheden waarbij deze foutmelding kan optreden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100