Ik zoek een betaalbare (lees: goedkope webhost met DSN. Ik struikel over de aanbieders. Wie weet een goede, betaalbare (lees goedkope) hostingservice?

Alles wat ik wil is dat mijn huidige domeinnaam over word genomen door een host. Zelf ben ik redelijk handig met internet maar gedoe met servers, hosting enz, enz daar ben ik dan weer geen ster in. Ik wil zeer graag Vieuwbook op mijn oude domein naam laten draaien. Nu dus opzoek naar een betaalbare (lees: goedkope) webhost die ook een Nederlandstalige klantenservice heeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goedkoop en goed:
http://www.itverkeer.nl/
Zal wellicht goedkoper kunnen zijn maar heb hele goede ervaring met deze mensen.

Het beste antwoord

Ik zit al een tijdje heel tevreden bij Versio. Geen uitgebreide telefonische helpdesk (wel e-mail, chat, forum, e.d.), maar de prijzen zijn super: http://www.versio.nl/webhosting.php. Let vooral ook op het dataverkeer: voor € 0,50/maand al 20 GB per maand!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
50 cent per 20 GB per maand is duur!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet ik hier nu op reageren, WDHBGS?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor motnamol: als je niet zo goed thuis bent in webhosting: let op dataverkeer, belangrijke verschillen daarin! Voorbeeld rekensommetje: als je een website met wat foto's hebt en een gemiddelde bezoeker die een paar pagina's bekijkt, laadt bijvoorbeeld 3 MB aan foto's tijdens zijn bezoek, en iedere dag heb je één zo'n bezoeker, dan is dat per maand al ongeveer 30 x 3 MB, is ongeveer 900 MB, zeg 1 GB aan dataverkeer per maand. Reken maar uit voor je eigen verwachte situatie. Veel hosting-aanbieders laten je veel betalen voor genoeg dataverkeer. Versio is volgens mij uitzonderlijk ruim in dataverkeer. Maar er zijn zelfs providers die onbeperkt dataverkeer aanbieden (zoals www.one.com uit de reactie van dutchera).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Excuus: (schaam) bovenstaand rekensommetje geldt voor 10 bezoekers per dag natuurlijk: 30 dagen x 10 bezoekers x 3 MB = ongeveer 1 GB dataverkeer per maand.

Andere antwoorden (2)

ik zou www.transip.nl aanbevelen ... perfecte helpdesk klantenservice... betrouwbaar en niet duur,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al vele jaren een uitstekende ervaring met www.one.com Kosten voor de hosting €1,25 per maand. Uitgebreide mogelijkheden en goede service.
als eens bij http://www.webnode.nl gekeken? Releatief goedkoop en ook Nederlandse klantenservice, wat idd wel net zo makkelijk is...
Ik heb even op hun site gekeken en heb het volgende voor je gevonden:
http://www.webnode.nl/prijslijst-domeinen/ (= kosten).

Voor zover ik weet is de overdracht gratis, maar... je betaald wel vernieuwingstoeslag voor min 1 jaar (de prijzen kun je in de bovenste link vinden).