Dat ligt eraan. Als de website in HTML staat, dan is dat goed te doen. Gewoon via FTP inloggen op je website en dan alle bestanden kopiëren naar een map op de harde schijf.

Vervolgens kun je controleren of alles werkt door je internetverbinding even uit te schakelen en de index.html aan te klikken in de map. Als alles te zien is, dan kun je de inhoud van de map kopiëren naar een CD-rom en zou het moeten werken.

Als het niet werkt, controleer dan of:
- er in de html pagina's links staan naar de website
- of er per ongeluk ander soort pagina's staan (.asp of .php). Dat zijn namelijk 'server-side' pagina's en die moet je op een server draaien. Vanaf een CD-rom gaat dat niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is toch ook gewoon mogelijk de gehele site op de cd-rom te zetten. Maak met kladblok een bestandje "autorun.inf" en plaats hierin de simpele regels:

[autorun]
shellexecute=index.html

Zet het bestandje in de root van de cd en de website wordt gestart vanaf de cd als deze wordt aangeklikt.

Het is ook mogelijk om de gehele website in een flash bestand te verwerken, maar dat is naar mijn idee veel te omslachtig...