Is er in excel een manier waarmee je meer tabbladen zichtbaar kan maken?

Standaard is dit op 1 lijn, en kan ik wel meer tabbladen zichtbaar maken naar mate je de woorden kleiner maakt. Echter vraag ik me af of je wellicht 2 of meer van die lijnen boven elkaar kan creeeren, of wellicht links of rechts van het scherm vertikaal ipv nu horizontaal onder.

11 jaar geleden
5K

Antwoorden (1)

Nee het kan niet. Je kunt de horizontale scrollbalk verkleinen, de tabnamen inkorten of een scherm nemen met hogere resolutie, maar meer tabs zichtbaar krijgen op andere plaatsen kan niet.

Wat wel kan is een menu maken op één sheet waarop je hyperlinks naar de tabbladen maakt. Als je vba kennis hebt, kun je de tabnamen automatisch uitlezen en op basis daarvan het menu laten samenstellen.
paulus811