Hoe maak je een aftiteling met bewegende plaatjes ernaast?

Ik maak met school een filmpje en ik wil nu voor de aftiteling/credits zo'n mooie aftiteling net plaatjes ernaast die ook mee scrollen, een mooie achter grond en natuurlijk een lap met tekst.
Hier een voorbeeld niet helemaal wat ik bedoel maar dit is wat ik heb kunnen vinden hetzelfde idee maar dan met foto's

http://m.youtube.com/watch?feature=fvwrel&v=RxI7oCihgqE

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Dan moet je een videobewerkingsprogramma gebruiken. Ikzelf kan Pinnacle aanraden, erg uitgebreid en makkelijk te begrijpen. Is alleen niet gratis, maar veel van zulke pakketten zijn nou eenmaal betaald.

Ook kan je met Live Moviemaker in Windows wel één en ander doen. Is gratis, maar wel zeer beperkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je misschien ook een goed programma voor op een apple? Alvast bedankt!
imruben
11 jaar geleden
Voor Apple kan je iMovie gebruiken. staat al op je Mac en makkelijk te gebruiken ;)
Dat kan perfect met Windows Movie Maker. Het is heel gemakkelijk in gebruik.
Het is gratis te gebruiken.
http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-live/movie-maker-get-started
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe werkt dat dan en bedankt!