Is er een programma waarmee ik een (bestaan)d filmpje kan zoomen, en dan op kan slaan, zodat ik het opgeslagen bestand als volledig beeld heb?

Ik heb een filmpje opgenomen met mn telefoon

ik heb nu een heel klein beeld op de Pc, kan ik dit filmpje uittrekken of zo, zodat ik het kan opslaan en later het kan bekijken, ter groote van het scherm

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alt+Enter , rechtsklik Volledig scherm Anders proberen via video converter om te zetten naar ander bestandsformaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zal het wel een heeel slecht beeld worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de video wilt aanpassen voor een bepaalde resolutie of apparaat, kan je freemake gebruiken om het te converteren. Zo kun je het ook op apple/android/blackberry afspelen.

Antwoorden (1)

de kwaliteit van je filmpje is gewoon te slecht, de resolitie van je scherm is vele malen hoger.
je kunt eens een ander programma gebruiken dat het wel fullscreen afspeelt, maar het blijft erbij dat de resolutie te laag is va je telefoon.
je ergert je dan alleen maar aan de kwaliteit.
want denkeraan, kwaliteit dat je niet hebt, kun je ook niet verkrijgen!