Hoe kan ik mijn model correct drawen in gamemaker?

Ik heb een fps gemaakt, en ik had een oil drum gemaakt. Ik wilde er een 2D lijn omheen doen, net als in borderlands, en dat is me gelukt door om de de cilinder van de oil drum nóg een cilinder te zetten, en dan de triangles met de face naar de andere kant, waardoor die altijd achter de echte oil drum zit. In model creator waarin ik hem heb gemaakt laat ie em helemaal correct zien, maar zodra ik hem in de game wil drawen is de hele barrel gewoon zwart. Ik gebruik textures in model creator, dmv een texture map. Weet iemand hoe ik die barrel correct kan drawen in mijn room? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien via sprite_get_texture()
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is helemaal via models, er komt geen sprite aan te pas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nice game gast! ik heb ook gamemaker kan je me jou game sturen ik wil weten hoe je die 3D graphics heb gemaakt ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor graphics?

Antwoorden (1)

Misschien zijn je normals inverted van je oil drum. Of je gebruikt een verkeerde shader die een lichtbron nodig heeft.

--Roy