ik zoek een goede webhoster waar ik makkelijk een website kan maken wie weet er een?

ik zit momenteel bij one.com maar deze bevalt mij niet meer.ik zoek een andere host die makkelijk genoeg is die een webcreator heeft en dus niet alles in html hoeft neergezet te worden.hij hoeft niet gratis te zijn maar voornamelijk handig voor een leek en een goed mailprogramma bezitten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

One.com is goed en ondersteund veel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit al een aantal jaren bij Antagonist en die bevalt me prima!
Snelle en goede service voor een betaalbare prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Versio is een goede aanbieder. Versio biedt verschillende tools om eenvoudig een website op te zetten in bijvoorbeeld Wordpress, Joomla of een ander content management systeem. En ze zijn heel goedkoop ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.000webhost.com is erg makkelijk via filezilla en dreamweaver