Waarom werkt mijn JavaScript niet in html5?

Als ik bovenaan het html-document de verklaring zet, doet mijn JavaScript code het niet, maar wel als ik geen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Blijkbaar wil Html5 graag een wat strikter toekenning van style, want als je het volgende gebruikt werkt het prima:

Even een vraagje:

Is Bas geweldig?

rose
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas werkt het nog steeds niet, maar bedankt voor je antwoord
rose
11 jaar geleden
Dat lijkt me sterk, want bij mij werkt het wel. Ik heb dat uiteraard uitgeprobeerd. Heb je wellicht de code gekopiëerd en niet de single quotes aangepast?