Afbeeldingen komen niet naast elkaar maar onder elkaar. Hoe kan ik dit voorkomen?

Je zou denken dat de variabele afbeeldingen naast elkaar zouden komen.
Dit is de code die ik gebruik:

require 'connect.inc.php';

$query = "SELECT naam, linkafbeelding FROM landen ORDER BY id";
$table = '

';

if ($query_run = mysql_query ($query)) {

while ($query_row = mysql_fetch_assoc($query_run)) {
$naam = $query_row['naam'];
$linkafbeelding = $query_row['linkafbeelding'];

$table.= '';
$table.= '
'.$naam.'

';
}

} else {
echo mysql_error();
}

?>

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je opent enn Table () en daarin een Table Row () vóórdat je de while-lus ingaat. Bij elke doorgang door de while-lus open en sluit je een Table Data ( en ), en sluit je de Table Row () en zelfs de hele Table (
).

Vanuit HTML-oogpunt is je tabel dus na de eerste doorgang al compleet gedefinieerd, van tot
.

Daarna voeg je nog een heleboel ...gegevens... toe, waarbij die ...gegevens... dus "in de lucht hangen" (zonder ... eromheen, en zelfs zonder ...
eromheen). Dat is een HTML syntax terror.

Corrigeer de volgorde van je tabeldefinitieelementen. Kijk eens in de output hoe het eruitziet, dan zie je direct of je het goed hebt gedaan.

Toegevoegd na 2 minuten:

Voorstel, maar controleer of ik het niet fout heb gedaan:

require ‘connect.inc.php’;

$query = "SELECT naam, linkafbeelding FROM landen ORDER BY id";
$table = ’’;

if ($query_run = mysql_query ($query)) {

while ($query_row = mysql_fetch_assoc($query_run)) {
$naam = $query_row[‘naam’];
$linkafbeelding = $query_row[‘linkafbeelding’];
$table.= ’’;
}
table.='
’.$naam.’

';

} else {
echo mysql_error();
}

?>

Cryofiel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt, maar ik heb de fout al gevonden.
’;
$table.= ’’;
} wordt:
’;
}$table.= ’’;