Hoe kan ik het beste puisten toevoegen in photoshop cs6?

Ik heb uiteraard gezocht op internet maar daar kom ik alleen manieren tegen over hoe ik ze kan weghalen, maar ik weet wel hoe dat moet. Voor een sinterklaas suprise wil ik ze juist toevoegen... Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Plaatje met acne downloaden en knippen en plakken:

https://www.google.nl/search?q=plaatje+met+puisten&hl=nl&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=xSe-ULLAKsG60QXvyIHYCQ&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1280&bih=662#hl=nl&tbo=d&tbm=isch&sa=1&q=acne&oq=acne&gs_l=img.3..0l10.13524.14900.0.15103.4.4.0.0.0.0.94.335.4.4.0...0.0...1c.1.XNL296pckWo&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=56bf95455ce5d70&bpcl=39580677&biw=1280&bih=662
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap die min niet: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@momopoyolo: is je dat niet opgevallen: ik krijg ALTIJD een min, ongeacht wat en waarop ik antwoord. Velen zijn toch uitgekozen als "beste antwoord".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! het is gelukt ;)

Andere antwoorden (1)

Zoek plaatjes van puisten en gebruik de clone stamp om ze voorzichtig in de plek van het gezicht te plaatsen.

Met de clone stamp kan je zelf bepalen welke gedeeltes van het plaatje je wel en niet wilt zonder gepruts met het gummetje :)

Succes!