Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste puisten toevoegen in photoshop cs6?

Ik heb uiteraard gezocht op internet maar daar kom ik alleen manieren tegen over hoe ik ze kan weghalen, maar ik weet wel hoe dat moet. Voor een sinterklaas suprise wil ik ze juist toevoegen... Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Plaatje met acne downloaden en knippen en plakken:

https://www.google.nl/search?q=plaatje+met+puisten&hl=nl&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=xSe-ULLAKsG60QXvyIHYCQ&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1280&bih=662#hl=nl&tbo=d&tbm=isch&sa=1&q=acne&oq=acne&gs_l=img.3..0l10.13524.14900.0.15103.4.4.0.0.0.0.94.335.4.4.0...0.0...1c.1.XNL296pckWo&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=56bf95455ce5d70&bpcl=39580677&biw=1280&bih=662
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap die min niet: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@momopoyolo: is je dat niet opgevallen: ik krijg ALTIJD een min, ongeacht wat en waarop ik antwoord. Velen zijn toch uitgekozen als "beste antwoord".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! het is gelukt ;)

Andere antwoorden (1)

Zoek plaatjes van puisten en gebruik de clone stamp om ze voorzichtig in de plek van het gezicht te plaatsen.

Met de clone stamp kan je zelf bepalen welke gedeeltes van het plaatje je wel en niet wilt zonder gepruts met het gummetje :)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding