Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn Externe ip bereiken?

IK heb een Probleem, Genaamd ik kan mijn IP (Extern) 94.215.XX.XX Niet bereiken via poort 80, Wel met HTTPS.
Maar hoe los ik dit op? ik wil graag 94.215.XX.XX bereiken op poort 80 Vroeger lukte dat altijd wel. En ik gebruik Xampp.

Toegevoegd na 31 seconden:
P.S Alles is ook geportforward.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
598

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

probeer 192.168.1.1
misschien werkt dat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit werkt toch niet? Ik wil niet naar mijn routerpagina? Maar mijn externe IP bereiken.,
Probeer het eens via een externe http proxy.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat lukt wel, Dat is het probleem juist. Ik kan niet op mijn eigen Externe ip Maar anderen wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval kun je beter het interne adres van je http server gebruiken. Bijv: 127.0.0.1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is nog steeds geen antwoord op mijn probleem, Ik probeer mijn eigen Externe IP Op mijn eigen PC (waar ik de server op host) te bereiken. Maar dat lukt niet. In het kort: Ik krijg een Timeout error Op mijn eigen IP Alles geportforward ETC... Maar anderen kunnen mijn IP wel bereiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt aan de manier waarop je router NAT en portforwarding doet. Je vraagt de router namelijk te natten en forwarden van en naar een intern adres. Het is een vrij technisch verhaal, en dit werkt soms niet. Je kunt dus beter interne adressen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dankje :D

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding