Hoe zorg ik dat de img src veranderd op basis van de gekozen waarde in een dropdown?

Op dit moment heb ik de volgende code:

Maar nog altijd veranderd de src waarde van het plaatje niet.

Ga naar http://prototyping.iscs.nl/ voor het gehele document

En om makkelijk code aan te passen: Zie
http://jsfiddle.net/blackvibes/ZeKqk/4/

Ik hoop dat iemand kan helpen, want ik krijg het echt niet voor elkaar :s

Toegevoegd na 45 seconden:
de code in JSFiddle is een exacte replica van wat ik nu heb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik vraag me af of je de waarde wel goed hebt.

Zit WN.000.019.png (dropdownWaarde + ’.png’) niet in een mapje "images", net als de originele bron?

En is "WN.000.019.png" de juiste waarde? Want de waarde wijzigt wel, maar blijkbaar niet in een goed pad naar een plaatje.

De waarde wijzigt bij voorbeeld naar "WN.000.019.png", als dat niet een plaatje is in je rootmap, dan zie je niks...
rose
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het plaatje bestaat inderdaad niet, maar ik kan zowiezo met Chrome kijken of de SRC veranderd, maar dat doet het niet ;) Maar ik heb gelukkig de oplossing gevonden! :)
rose
11 jaar geleden
Precies, dat had ik ook gedaan, maar ik keek blijkbaar naar de verbeterde versie...