wat is de html code voor het volgende: Een foto of ander html object zetten in een tabel met scrollbalk ? (de html code moet wel kunnen functioneren)

ik had deze vraag al gesteld, maar jullie stellen zo veel vragen dat mijn vraag helemaal wegvaagde !
sorry voor het overlast, maar ik heb de html code snel nodig !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Dit werkt met IFrames.
Het is in feite in pagina die in een pagina opent.
Omdat de andere pagina uiteraard net zo groot is als de huidige webpagina, heb je een scrollbalk.
Lees dit eens door, en je snapt wat ik bedoel:
http://www.htmlcodetutorial.com/frames/_IFRAME.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Als je wilt wat er op het plaatje staat, moet je even naar de site in de bron gaan. Daar is een generator voor die scrollbars.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat,maar daar functioneert een html code niet, je kan er geen spellen in zetten ofsow
Dit doe je d.m.v. een div met scrollbars.. Hierin kan je gewoon html code neerzetten, dus ook plaatjes, links etc.

In bijgevoegde url vind je een voorbeeld met een verticale scrollbalk, maar je kan net zo goed instellen dat je een horizontale of helemaal geen scrollbalk wilt hebben.

Succes ermee.