Hoe kan je makkelijk een tekst getallen doorlaten tellen, met steeds 1 veranderd getal?

ik heb een formule en zou graag op de makkelijkste manier deze door willen laten tellen tot 149. Het is deze reeks

dus dit zou door moeten geteld worden tot

Wie weet hoe dit zosnel mogelijk gaat?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via excel. In een eerste kolom de vaste tekst noteren, in een tweede kolom het getal, in een derde kolom een samengevoegde tekst van kolom 1 en 2 in een formule. Deze derde kolom dan kopiëren naar uw tekstbestand.