Waarom zie ik mijn joomla modules alleen maar als ik /?tp=1 achter mijn url plak en hoe kan ik dit oplossen?

Als je naar de site surft zie je bijvoorbeeld de slider niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vermoedelijk heb je geen default template ingesteld (of je default template is niet aanwezig).

Lees hier:

http://www.scribd.com/doc/2300042/Joomla-v-15-How-to-modify-the-default-Template

hoe je dat kunt doen.
rose
11 jaar geleden
Modules worden op een positie gezet, wellicht staat je slider-module op een positie die niet in het template geprogrammeerd is. Ik zou inloggen in de admin en bij modulebeheer de module op een positie zetten waarvan je zeker weet dat deze bestaat. Als je de slider dan nog steeds niet ziet is hij stuk... Als je geen toegang tot de admin hebt zou ik je hoster of ontwerper om een account vragen en als je die niet krijgt zou ik wisselen van provider of ontwerper :-)

Soms wordt een module ook in een tekst geladen met een load module plugin. Dan kan je bijvoorbeeld een inlogscherm midden in je tekst zetten, ik weet niet of je die dan ziet met /?tp=1, als je slider op die manier op de pagina gezet is kan het zijn dat je hem daarom niet ziet met /?tp=1. Je kunt het controleren door in de admin naar de tekst te gaan die je voor je ziet en dan te speuren in je tekst of je ergens dit ziet staan: {loadmodule ...}