Uitbreiding op het antwoord van Jelle (die het blijkbaar wel best vind) Neem de volgende functies (van W3Schools) op in je header:

Je kunt dan setCookie(alert,1) gebruiken en voor het uitlezen getCookie(alert)

Je kunt op W3Schools allerlei leuke dingen op het gebied van JavaScript, HTML, CSS e.d vinden, compleet met voorbeelden.

(let op de single quotes bij het kopiëren)
rose
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan in je de waarde alert=1 opnemen. Volgende keer check je of de alert in de cookie zit en zo ja laat je de alert niet zien.