Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb het volgende script gemaakt en het werkt volgens plan, alleen niet in de browser van firefox. Weet iemand waarom?

het idee is om een hotspot te maken van een afbeelding die doorlinkt naar j-query pop-up venster, bij IE en Chrome werkt het wel.

zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
814

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf nog nooit gewerkt met de map maar is een link wel toegestaan in een map? je hebt tenslotte ook nog een href in je area shape, of anders probeer de link binnen in de div te zetten buiten de map ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet in Firefox het foutconsole aan (CTRL+SHIFT+J); wis wat erin staat en voer je code uit. Dan laat Firefox zien wat er, volgens Firefox, fout is. Firefox houdt zich strikt aan de regels van HTML etc, het kan dus zijn dat de andere browsers dingen toestaan die eigenlijk niet mogen. Je kunt je pagina ook ter beoordeling op het internet aanbieden om te zien wat er niet (helemaal) volgens de regels is; zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een idee om gebruik te maken van het onclick event van het image. Of wil je persé een klein gebied van de img clickable maken? Als het plaatje openingstijden heet, lijkt het me logisch dat het niet uitmaakt waar je klikt.... toch?

Dus zoiets:

(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding