Ik heb een kalender php script nodig waarvan ik de code gewoon op mijn site kan zetten, kent iemand dit?

Ik heb zelf een gewone css site met html.. ik wil de kalender gewoon op mijn eigen website laten draaien, met dezelfde layout.

Ik heb MYSQL dus dat is geen probleem ;3

Het liefst gratis :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zolang je webserver php ondersteund is het geen probleem

Maak bijv kalender.php aan en zet daar de code in.
eventueel dus een verwijzing naar je stylesheet die je natuurlijk moet bijwerken.

als je nu de php pagina opvraagt zie je geen php code maar het uiteindelijke resultaat.