Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoi, Als ik op me documenter of mijn computer klik staat er : De RPC is mislukt en niet uigevoerd. Wat moet ik doen?

Hoi, Als ik op me documenter of mijn computer klik staat er : De RPC is mislukt en niet uigevoerd.
Wat moet ik doen !!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als u dit probleem wilt oplossen en als RPC-bewerkingen op Windows Server 2003 SP1- of Windows Vista-computers mislukken via een VPN of firewall onmiddellijk nadat u Windows Server 2003 SP1 of Windows Vista hebt geïnstalleerd, neemt u contact op met de leverancier van de firewall of VPN om te vragen naar een bijgewerkte versie van hun RPC-filter. Als RPC-bewerkingen worden geblokkeerd door filters op Microsoft Internet Security- en Acceleration Server (ISA) 2000- of ISA Server 2004 Standard Edition-computers, raadpleegt u het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel:
887222 Het RPC-filter van ISA Server blokkeert RPC-verkeer na installatie van Windows Server 2003 Service Pack 1 op een computer met ISA Server 2004 of ISA Server 2000 (Het Engels)
Als RPC-bewerkingen worden geblokkeerd door filters op Check Point Software-producten, raadpleegt u het Check Point Software SecureKnowledge-artikel SK30784 of gaat u naar de volgende Checkpoint Software-website:
http://www.checkpoint.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding