Hoi, Als ik op me documenter of mijn computer klik staat er : De RPC is mislukt en niet uigevoerd. Wat moet ik doen?

Hoi, Als ik op me documenter of mijn computer klik staat er : De RPC is mislukt en niet uigevoerd.
Wat moet ik doen !!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als u dit probleem wilt oplossen en als RPC-bewerkingen op Windows Server 2003 SP1- of Windows Vista-computers mislukken via een VPN of firewall onmiddellijk nadat u Windows Server 2003 SP1 of Windows Vista hebt geïnstalleerd, neemt u contact op met de leverancier van de firewall of VPN om te vragen naar een bijgewerkte versie van hun RPC-filter. Als RPC-bewerkingen worden geblokkeerd door filters op Microsoft Internet Security- en Acceleration Server (ISA) 2000- of ISA Server 2004 Standard Edition-computers, raadpleegt u het volgende Microsoft Knowledge Base-artikel:
887222 Het RPC-filter van ISA Server blokkeert RPC-verkeer na installatie van Windows Server 2003 Service Pack 1 op een computer met ISA Server 2004 of ISA Server 2000 (Het Engels)
Als RPC-bewerkingen worden geblokkeerd door filters op Check Point Software-producten, raadpleegt u het Check Point Software SecureKnowledge-artikel SK30784 of gaat u naar de volgende Checkpoint Software-website:
http://www.checkpoint.com/