Ik heb een virus gehad en alles is kapot in mijn computer, ik kan bijv. niet meer bij eigenschappen komen, wat moet ik doen?!

Ik had al eerder een vraag hoe ik de virus attack moest verwijderen. Dat is me gelukt, maar nu doet er een paar dingen niet en zijn er bestanden op mijn pc gezet met bijvoorbeeld de naam: Klote, of zoiets. En als ik naar mijn bureaublad ga, en ik klik op de rechtermuisknop, krijg ik geen schermpje/vakje meer, waar je bijvoorbeeld naar eigenschappen kan of een map kan toevoegen... Ik weet niet hoe ik in ieder geval die rechtermuisknop weer goed kan zetten (het ligt absoluut niet aan de muis want andere dingen doen het nog wel ermee) Wie weet wat ik kan doen?

Toegevoegd na 3 minuten:
(Ik heb nog windows xp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

sommige virussen zijn niet weg te krijgen. Volgens mij heb je nog een virus dat sommige dingen in je windows belemmert. Je kan proberen om een anti virus te download en te scannen, maar ik denk dat dat weinig helpt
Het beste is om je windows formateren en opnieuw te installeren. Vergeet niet eerst een back up te maken van je bestanden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou in dit geval al je belangrijke documenten ect. overzetten en heel de computer opnieuw installeren. Zo is je computer straks weer virus vrij en na het installeren van een goede virusscanner zal het je niet zo snel weer gebeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan ook proberen hitman pro te installeren dat is een second opinion programma dat razend snel scanned je kan het voor 30 dagen gratis proberen bij mij vind het programma echt alles
ik hoop dat je je computer weer op orde krijgt
mvg.Justin