Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je lijntjespapier in word 2007?

Ik heb lijntjespapier nodig voor word 2007, hoe krijg ik het normale document veranderd in lijntjespapier?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
36.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een tabel maken van 1 kolom en een heleboel rijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jpg van foto van schrift als achergrond invoegen.

5 knoppen onderin, kies meest rechtse knop Notebook lay-out view

Toegevoegd na 5 minuten:
Dus foto downloaden van lijntjespapier en dan Bij pagina-indeling en dan afbeelding als watermerk invoegen - afbeelding selecteren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of zelf een sjabloon maken dan heb je misschien de primeur want ik kon geen lijntjespapier-sjabloon vinden.

Toegevoegd na 19 minuten:
zoekterm in engels = template lined paper
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik Word2010, maar waarschijnlijk is het bij 2007 niet heel anders.

Zoek in Google naar "lijntjespapier", zelf heb ik deze gevonden: http://www.nldata.nl/laurentius/piramide/documenten/sbschrijvenalgemeen/schrijflijnen%20groep%203.jpg
Sla dit plaatje ergens op, waar je het makkelijk terugvind, op je bureaublad bijv.

In Word, ga naar het tabje 'pagina indeling', klik dan op de button 'paginakleur', dan op 'opvuleffecten'. Klik dan op het tabje 'Afbeelding', dan op de button 'Afbeelding selecteren'. Ga naar daar waar je de afbeelding van het lijntjespapier had opgeslagen, klik hem aan en klik dan op de button 'invoegen', dan op 'Ok' en voila, je lijntjespapier is een feit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je het als watermerk doet, werden de lijntjes niet mooi verdeeld over het hele blad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan veel eenvoudiger.
Open een leeg blad, druk enter tot het blad vol is of het gewenst aantal bladzijden.
Druk dan Ctrl+a (selecteer alles) en in het vak 'Alinea" kiest u bij lijnen voor "Binnen horizontale rand"
Er zal nu overal een lijn gezet worden waarboven u kan schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding