hoe krijg ik muziek op mijn site?

ik wil dat als er mensen op mijn site komen er muziek gaat spelen maar ik moet daar ook live op kunnen draaien
en ze moeten windows media player kunnen openen voor de zekerheid

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan Radionomy gebruiken, hiermee kan je een playlist samenstellen maar er zit ook een live functie op.

Alle rechten worden voor je betaald, maar als je niet genoeg luisteraars krijgt, word dit niet meer voor je betaald.
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is wel een goede tip alleen ik woon in nederland oftwel ze willen geen radio voor mij omdat dat te duur is
Radionomy werkt ook in nederland hoor! Ik zou nog eens proberen. Als dat niet werkt kan je dit scriptje gebruiken:

***************************************

**************************************

VERVANG 'PLAATS HIER JE URL' DOOR DE LINK NAAR JE MUZIEK OF VIDEO BESTANDJE

Let wel op de rechten van je muziek.