Als je met 'intrekken' bedoeld; zorgen dat de e-mail niet aankomt.
Dit is niet mogelijk, zodra ie van de ene pc verzonden is. Zit ie al in de server van je provider, de rest gaat vanzelf en de e-mail komt - mits de andere pc over gewoon normaal internet beschikt - aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, hotmail beschikt niet over die mogelijkheid, had je het via Outlook gedaan was het mogelijk geweest zolang de mail niet gelezen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe werkt dat dan?
bamibal
11 jaar geleden
Is niet helemaal waar. Het hangt niet af van je e-mailclient (Outlook) maar van de e-mailserver (Exchange bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, misschien heeft bamibal gelijk en zit er meer achter, hier op mijn werk heb ik Outlook die deel uitmaakt van het Office pakket en daar maak ik wel eens gebruik van die mogelijkheid maar hoe het precies werkt weet ik niet.
Heb het een x of 3 gedaan maar dat is zo lang geleden dat ik nu eerst weer heel goed zou moeten zoeken hoe het ook alweer werkt.
Feit is iig dat het in sommige gevallen wél kan, maar niet met Hotmail.