kan niet verzenden met windowslive? wie weet raad?

krijg steeds dit beeld .en kan niet verzendenVerwijder het fotobericht, maak een nieuw fotobericht en probeer het opnieuw te verzenden.

Server: 'mail.hetnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x8CCC0003
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik heb de foutmelding voor je gegoogled en kwam redelijk wat vermeldingen tegen, waaronder iemand die het volgende gedaan had om het te verhelpen:

"ik heb het inmiddels opgelost (eerst account verwijderd en later weer opnieuw ingesteld)"

http://nl.askmehelpdesk.com/e-mailen/ik-kan-geen-email-verzenden-door-onderstaande-foutmelding-359339.html

Ik zou zeggen: Probeer dat ook eens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan te maken hebben met een veranderde instelling van je provider. in dit geval kun je (mits je deze gegevens nog hebt) je accountgegevens even controleren. Deze kun je dan eventueel aanpassen.
Mocht het probleem hiermee niet op te lossen zijn, dan zou ik contact opnemen met je internet provider.