kleuren QR code omdraaien, hoe?

Ik ben bezig met het ontwerpen van een visitekaartje, me achtergrondkleur is zwart....en wil hier me QR code op hebben.
Nu wil ik de kleuren in mijn QR code omdraaien....de zwarte "blokjes" wil ik wit hebben, en de achtergrond wil ik zwart hebben.

Dat is momenteel in de QR code precies andersom.

Hoe kan ik dit makkelijk omdraaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (4)

Open de QR-code in Paint.
Selecteer de QR-code (ctrl+a)
Druk rechtermuisknop en kies dan voor negatief.
Sla de foto op.

Toegevoegd na 25 seconden:
Ik neem aan dat je Windows 7 gebruikt, weet niet of het bij andere Windows ook zo is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dit ook heel makkelijk doen met de online photo-editor uit de link.
- Laad je afbeelding.
- Ga naar 'adjustments'
- Klik op 'invert'
- Voilá :o)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze site kan je een code maken en meteen de kleuren aangeven:

http://keremerkan.net/qr-code-and-2d-code-generator/

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt van je besturingssysteem af. Als je Windows gebruikt kan je met het freeware-programma XnView de kleuren veranderen of er een gekleurde of witte rand omheen zetten.

Als je Mac OSX hebt kun je met het meegeleverde Preview de kleuren vrij eenvoudig wijzigen.