Ik heb een Dell Inspiron Duo die ik dus ook als tablet kan gebruiken. Kan ik hier ook een 'android opmaak' of 'ipad opmaak' op installeren?

Ik weet niet zo goed hoe ik dat noemen moet, is dat een besturingssysteem? Ik bedoe dat wanneer ik het als tablet gebruik, dat het er dan ook echt uitziet als een tablet (zoals android tablets of ipads) en dat het niet gewoon een windows opmaak blijft..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een iPad gebruikt het besturingssysteem iOS en heeft zn eigen look and feel (vormgeving). Zo heeft windows dit ook. Wijzigen van besturingssysteem is ingrijpend en vereist de benodigde kennis (en ondersteuning van de betreffende hardware).

Je kunt de UI (userinterface) / vormgeving wel enigszins aanpassen, zgn thema's. Kijk eens op de microsoft-website (zie bron).

succes