Welke font/lettertype is hier gebruikt?

in deze logo is een bepaalde lettertype gebruikt ik zou graag willen weten welke!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dit is geen lettertype,

want dan zouden deze letters niet in elkaar overlopen
dit is gewoon een eenmalig ontworpen lettertype.
net zoals dat jij vast ook wel eens wat kladder met letters.

Toegevoegd na 38 seconden:
ook te zien aan de druppelende (tweede) A, die had de eerste niet, en aan de omgedraaide Z
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aan de ene kant heeft u wel gelijk, maar zon brush kan ik ook aan mijn letters toevoegen en omdraaien maar jammer dat deze zelf bedacht is wel een mooie :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat klopt, je kunt het wel toevoegen maar dat moet je dan wel apart letter voor letter doen, aangezien het bij de tweede a wel druppelt en de eerste niet. Het is zeker een mooie :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is wel makkelijk te maken hoor :) wel goed bedacht ja.