Hoe in Visual Studio een error negeren?

Ik kom er maar niet uit, in de video (zie 9:14), krijgt hij een error tijdens de uitvoering. Maar de uitvoering gaat wel door. Ik heb ook een error (precies dezelfde die in de video) alleen dan stopt de uitvoering ook meteen. Ik heb 2 uur gezocht waar ik de error kon negeren maar nog niks gevonden. Hoe kan ik dus nu die uitvoering door laten gaan, zoals in het filmpje? (het gaat hier dus om een error, geen warning!)

12 jaar geleden
1.2K
gvrox
12 jaar geleden
Ik zie alleen 3 warnings, welke error bedoel je ?
rose
12 jaar geleden
Precies, welke error krijg je, want de developer in het filmpje krijgt geen errors. (En dank, gvrox, voor de heads up.)
Powergen
12 jaar geleden
Oh jah, hij krijgt warnings, ieframe.dll should br excluded becquerel file its under Windows system file protection. Maar ik krijg daar de error van.

Het beste antwoord

Als een file in je project onder Windows File Protection valt, dan kun je een error of een warning krijgen. Blijkbaar krijg je een error, en dan moet je de file excluden. Ga naar de solution explorer, kies de file en zet de property "Exclude" op "true".
gvrox
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
Dit heeft niets met het negeren van een error te maken!
Powergen
12 jaar geleden
Rose... Dat is waar maar zijn oplossing werkt wel... Tot nu toe!
rose
12 jaar geleden
Slim uitgedokterd door gvrox!
rose
12 jaar geleden
Nu nog een plusje van Powergen....
gvrox
12 jaar geleden
Dank je rose, nog wel even afwachten of het probleem hiermee definitief is opgelost. Er zou namelijk een ander probleem kunnen ontstaan als de file niet op het systeem staat waarop de installer gedraaid wordt. Het installeren zal dan wel gaan denk ik, maar er zal wel een runtime error komen als je het programma opstart. Maar zo lang het een standaard DLL / assembly is dan komt het wel goed...
rose
12 jaar geleden
Je verdient alleen al een plus voor het spotten van het door Powergen zo onduidelijk omschreven probleem.