Wanneer is een afbeelding "niet te complex' bij m.s. publisher om als rand te gebruiken?

Ik heb weer wat ontdekt, geweldig haha! Ik kan zelf randen ontwerpen, door plaatjes (gevonden op internet) te impoteren bij illustraties van randen in m.s.publischer.
Dwe leukste randen kun je maken, alleen..... nu heb ik wel heel vaak dat er staat:
"deze afbeelding is te complex om als rand te gebruiken"

Sommige plaatjes zijn soms 'complex maar lukken wel te importeren, en andere vaak eenvoudige plaatjes lukken niet.

Mijn vraag: waaraan moeten plaatjes/foto's e.d. voldoen dat ik ze WEL kan importeren in m.s.publischer als randillustratie?

Zou me heel veel werk schelen;-)!

12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Misschien is er een limiet van het aantal mb/kb.
Of de grootte van het plaatje.