Weet iemand een script om te uren te declareren met de mogelijk voor de administrator om dat af te wijzen of goed te keuren?

Je ik zoek een script waarbij medewerkers (een account kunnen aanmaken en) uren kunnen declareren, een administrator die de declaratie goed kan keuren of afwijzen, en dat de medewerker de afwijzing/goedkeuring dan weer kan zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou je hier een heel uitgebreid antwoord op kunnen geven, echter is dit een makkelijke vraag, met een resultaat die veel ingewikkelder is. Zo'n scriptjes is namelijk niet 123 te schrijven, en je wilt uiteraard dat het veilig is. En je er moet maar net iemand aanwezig zijn die dat gratis voor je zou willen doen, en dat zijn er niet veel!

Wat ik voor nu voor je kan doen is je verwijzen naar deze 2 sites, misschien dat daar een soortgelijk script tussen zit voor je, die je kan gebruiken. Er staat namelijk heel veel tussen. En daar zul je vast vinden wat je zoekt.

Veel succes! :)